6 maj 2011

Bra grejer!

Vann en biljett till Looptroop ikväll. Tack vare Elin och Ellen så fanns det skjuts hem så efter fotbollsträningen sparkade jag hem på min älskade longboard och duschade lite snabbt och så mötte jag upp Pia inne i stan. Stod på bästa platsen i trappen och dansade till en jävligt bra spelning, sen en kebabtallrik på Hakepi + ett stopp på mc donalds i Mjölby på väg hem. Nu är klockan 02 och det är 7 timmar tills jag ska upp. Ingen brådska alls! Skönt. Det är fint när man kan göra saker en vardag så här när man vet att man ska jobba hela helgen sen.

Fick ett jävligt trevlig mail idag och hela min Afrikaplan kanske läggs ner för en 4 veckors roadtrip NY-SF sommaren 2012. Kanske.


DET om något vore fint!




Du är för snygg för mitt eget bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar