22 juni 2011

Semester. Dag 3.

Var hos mamma och hämtade min mp3, syrran sa att det stod om mig i tidningen. Oj, bäst i Södra? Jag?!? TACK som fan. Det var jäkligt kul att få läsa. Håller huvudet högt och känner mig ännu mer pepp inför hösten.

Drog 6 km på longboarden, hittade en sjukt skön backe i egeby-området. Dit blir det att åka fler gånger. Nu är jag svettig och borde hoppa in i duschen. Ska nog åka in senare till Linköping så jag inte hinner gå på stan. Jag borde inte lägga mer pengar på kläder. Jag HAR kläder så jag klarar mig. Det skulle väl vara ett par svarta jeans i så fall. Men klarar mig utan! Semestern kommer kosta lite pengar känner jag på mig.

Blir öl på Ågatan med bästa Olle sen, Carro fick tyvärr förhinder. En fika med Johanna O innan också. Nice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar