23 juni 2011

Semester. Dag 4.

Igår var trevligt. Blev som vanligt lite för full. Jag säger som Louise, jag dricker för sällan nu för tiden, så när jag väl gör det så är det som att jag ska ta igen för missad tid. I alla fall, kvällen slutade hemma hos Dennis, lyssnade på fin musik och pratade skit. Var lagom sliten idag, hängde på stan med en sallad från Matkällaren, så jääävla gott äre. Sen åkte jag med pappa hem vid 16.30, sprang in hemma hos mig och slängde på mig fotbollskläderna och åkte till träningen. Var med i 45 min, sträckte mig lite. Tränaren tog ett snack med mig. Bäst på plan i tisdags som sagt!!!! Wihoo. Blir nog större chans för Alagsspel i höst än vad det varit under våren. Så nu får det bli slut på festciggen tänker jag. Och träna så mycket jag har tid med. Men först semester, sen tar vi tag i det!

Idag ska jag göra så lite som möjligt, vad som händer i morrn när det är midsommar vet jag knappt. Börjar kvällen med att åka till Sandra och Rille i alla fall sen får vi se. Jag får sällskap av Lövet till söndag med, det blir himla trevligt!

Soffläge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar