27 september 2011

måndag, nej tisdag är det ju

Känns som måndag, antagligen för att jag var ledig igår och för att det väntar 6 arbetsdagar i rad nu. Visserligen Kickoff onsdag-torsdag så det ska väl inte bli för jobbigt. Dock hela helgen, igen. Men men, pengar pengar! Ledig tid senare! Det är det värt sen.

Fizzo undrade om jag vill följa med till Canada i december när han ska tillbaka dit och spela igen. FAN, att jag inte kan vara ledig då, det går liksom inte. Finns ingen möjlighet. Så typiskt. Hade varit fantastiskt kul att få träffa en del av hans vänner och dessutom se honom uppträda! Men men, det kommer väl fler gånger antar jag. Han kommer i alla fall hit nästa vecka och stannar 15 dagar. Det blir nice då jag är väldigt mycket ledig de två veckorna. Massa tid tillsammans. Bra grejer.

Ska väl städa lite, göra mat och sen dra mot jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar