27 september 2011

I'm proud of my friends.

Någon som läst min blogg ett tag som minns min vän Damian i Sydafrika? Han som bott på gatan i många många år, varit medlem i de värsta gängen och suttit i fängelse men sedan vänt på sitt liv och senast jag var där var ansvarig för soppköket ör hemlösa/fattiga i Kapstaden? Jag blev helt glad och varm och rörd när jag läste hans senaste uppdatering på facebook idag:

Today is my first day of work, got my office in Parliment. Yes I was called street kid, stroler, bergie, gangster, prison bird, uneducated and I have to admit they were right but they didnt know that I had this inner believe that 1day I will change, get my life on track, dine and wine with Kings, Queens and the famous, play big roles in international movies and make sure other young people dont fall into the same cycle I got stuck in.
I dedicate my life to the children/youth of our world because I want to, I understand the comitment Im making will make me grow grey faster but Im driven for change.
Signed: Damian

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar