30 september 2011

ullared + konferens

Anton aka Tysk-jävla indiern och jag inpå småtimmarna. 
Det låter ju som dokusåpa, men det var på riktigt. Åkte söderut i går morse och efter 2 timmar fick vi reda på att det var Ullared vi var på väg mot. Igår fick vi handla för oss själva, ha lite konferens på eftermiddagen och kvällen bjöd på fest med god mat, bad i varmvattentunnor + bast och dans. Somnade väl runt halv fyra. Mycket intressanta diskussioner och en hel hög med komplimanger som jag verkligen behövde! Idag var vi uppe vid åtta för att städa ut och sedan bege oss mot Gekås igen för att den här gången handla till boendet/ungdomarna. Var hemma vis 18 och då hade jag givetvis turen att ha arbetspass så blev kvar på jobbet till 22.15 ungefär. Kan säga att jag är ganska trött nu.

Men fan vilket bra jobb jag har, på så många sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar