31 oktober 2011

Livet går på rullande band

Jag är glad över att hösten inte har fått ta över mitt liv, som den brukar. Inte än. Jag hoppas det håller i sig. Jag vet med att det är mycket upp till mig själv. Att inte tillåta mig själv att dras ner. Kanske beror det mycket på att det varit en fin höst, många soldagar och inte mycket regn. Kanske beror det på att jag haft besök och kanske för att jag trivs så bra på jobbet. Kanske beror det på att jag blivit starkare och vet hur jag ska hantera mina "dåliga" dagar. Jag vet inte vad det beror på. Antagligen en kombination av alla ovannämnda saker.

Hur som helst så är livet rätt bra just nu och jag trivs.

Jag saknar många av mina vänner dock. Matilda, Pia, JohannaO, JohannaP, Erika, Sara, Malin m.fl. Men det kommer tid för er med! Jag ska försöka hitta mer tid. Men nu börjar fotbollen dra igång igen med och då blir det ju inte mer tid direkt. Resor till olika länder gör ju att jag behöver jobba extra med så tiden bara rinner iväg känner jag ibland.. Ni vet var jag bor och ni är alltid välkomna att hälsa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar