28 januari 2012

I LOVE INTERNET

Sitter på jobbet. Jobbar natt. Träning 09-11. Sen hem och sova. I morrn kväll blir det softish och så laga lite mat till pappa och Åsa på kvällen. Nattjobb hela helgen. Söndag ska jag försöka orka ta mig till gymmet. Har redan ätit 8 chokladbollar på jobbet, hela kylen är full typ. Illa. haha.

Jag har bokat Sydafrika nu. Drar ner tillsammans med Dina, som jag lärde känna lite innan förra gången jag åkte ner, genom min blogg. Vi hann bara ses 2 ggr i sydafrika men nu så insåg vi att vi ville dit typ samtidigt. Skönt med en resekompis under den 17 timmar långa resan ner. Vi kommer ha vårat eget att styra med när nere men ja tror vi kommer att hänga en hel del med och hon vill dessutom surfa vilket är jäkligt nice! Mer  sånt! Tack facebook, bloggvärlden, internet!

Har även bokat Kroatien  med Matilda. Vi åker 19 juni - 2 juli. Blir en ganska lång tid. Vi ska köra lite couchsurfning de första 4-5 nätterna så behöver inte pappa och Åsa stressa ner. Spännande, jag har aldrig gjort Pula på nåt annat vis än familjeviset!

Jessica fick mig uppmärksammad på denna fina berättelse via Twitter. Tack igen internet!

Haha, litteraturen på 80talet var ju helt underbar. Tänk om någon skulle skriva den här boken nu. Vilket ramaskri det skulle bli, med all rätt, men lite kul är det, vilken bild folk hade av afrikaner... 

1 kommentar:

  1. Ååååååh, du e så söt! Vi ska surfa järnet!!! :) tagga!! fattar fortfarande inte att vi ska åka! hahah

    SvaraRadera