27 januari 2012

I väntans tider.

Tänk vad ett körkort kan göra. Jag känner mig helt fri nu. Som en ny människa. Jag kan lägga det där bakom mig nu. Jag har fixat nåt som varar för hela livet om jag bara följer lagarna. Sjukt bra grej! Bra gjort av mig! Fylleskjuts? Ring mig...

Bra sällskap, lagade mat och kollade film igår. Länge sedan jag skrattade så mycket. Om ni inte förstår ironi, umgås aldrig med den mannen. Haha, jag som anser mig själv vara ganska ironisk blir sjukt osäker hela tiden. Han pratar spanska med mig, även att han vet att jag inte fattar, han ljuger om saker hela tiden men avslöjar sig tillslut och han säger sånna där smarta saker som jag anser att alla borde veta men faktiskt inte gör. Liten minikurs i Capoeria hade han också, men jag var inte så mottaglig. Bra dagar helt enkelt med mycket skratt och väldigt lite allvar eller trista tankar. Bra!

Nu sova, i morgon gymmet!

Vad jag väntar på? Att boka flyget till Sydafrika!!!!!!!


2 kommentarer:

  1. crap, hade juh behövt fylleskjuts i gårkväll...att jag inte tänkte på att ringa till dig.... för du är la sugen o fylleskjutsa i Jönköping med?? hahaha...inte??

    SvaraRadera
  2. Haha kan jag väl, men det lär ju bli dyrare än att ta taxin då även om jag bara vill ha enbart bensinpengar liksom.

    SvaraRadera