20 januari 2012

En klapp på min egen axel.

Jag började 7:30 i morse. Jag somnade om efter larmet, vaknade 7:20. var på jobbet 7:40. Bra gjort ändå.  Inte jättebra start på dagen dock. Jag hatar tidiga mornar. Börjar man på eftermiddagen kan man typ inte försova sig, man hinner äta i lugn och ro, göra ärenden på stan, träna osv INNAN jobbet. DOck får jag väl leva med mina 4 morgonpass (på sex veckor haha) och idag var jag duktig och orkade gå och träna efter jobbet. Körde bara 15 min kondition och 30 min styrka (armar&mage). Men bättre än inget!

Ikväll hänger jag med Madde och hejar på mina lagkamrater som spelar i lag1 och lag2, själv spelar jag och Madde med lag3 i morgon. Södracupen är nog den roligaste cupen på året.

Fotbollsnörden i mig kommer nog aldrig dö. Kommer jag vara den där 40-åriga tanten som spelar fotboll och som alla 16åringar skrattar åt, om 13 år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar