14 januari 2012

Gymtjej? Nej...

Blev ingen simhall på jobbet idag, så jag tog mig faktiskt till gymmet. Crosstrainer 20 minuter och styrka 20 minuter. Kör mest armar och mage, benen får så det räcker i allt spring i fotbollen. Ni kan ju tydligt se att mina armar i spänt läge inte har mycket att komma med så de ska få sig några omgångar under våren!

Sitter och funderar på hur jag ska göra. Tåget till Matilda, eller hänga på Therese en kort sväng ut här i Mjölby eller stanna hemma. Får bli en dusch och känna på't, men Linköping känns sjukt jobbigt typ. Hade varit soft om jag kunnat sova kvar hos Matilda och bara ta det lugnt i morrn. Så är det dock inte, jag ska jobba 11-23.. Jaja, dusch var det, tänka på saken!

(Therese och jag funderar på 2 veckor på Bali i september/oktober, ni som varit där, vad kan det gå på rent pengamässigt om man är lite ekonomisk men inte snål?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar