14 januari 2012

Slipper gymmet

Kan vara så att jobbet idag kommer gå ut på att åka till Linköpings simhall. Då kommer jag få motion på arbetstid vilket betyder att jag slipper gå till gymmet en lördagskväll. Det vore ju ganska skönt. I morgon har jag lovat att vara med och spela fotboll också.. Vi får se! Har en tendens att skada mig när jag spelar fotboll med en massa 18åriga killar..Borde typ orka åka in en sväng till Matilda ikväll. Jag ska försöka! Men jag vet hur segt det är att ge sig iväg när man vet att man måste hem och sova skapligt för att man ska jobba dagen efter. Vi får se! Vore ju himla nice att träffa henne en sväng!

Jag har börjat drömma så sjukt mycket om nätterna, det är fan ett singel-syndrom jag har. När jag inte har "nån" så drömmer jag så mycket mer, eller ja, minns drömmarna mycket oftare. Ingen logisk förklaring till det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar