3 februari 2012

Nu är det ju helg igen.

Ja, det är ju fredag i morgon. Jag är ledig. Gött då tänkte jag. Sen insåg jag att det är fotbollscup på lördag och att jag bytt ett pass så jag ska jobba söndag. Min helg blev helt plötsligt typ så här:

Fredag: SOVA länge. Kanske bio på kvällen med Matilda?
Lördag. Vakna vid 07.45 och sen spela fotbollscup hela dagen. Kanske få besök på kvällen/natten? Jaaaaaa!?
Söndag: Jobba 08-17. Jobba över gratis till 18 för att jag lovat kidsen att vara med och spela fotboll. Sen spela fotboll igen vid 22 i Linköping. Lovat syrran att vara med på lite Korpen. SKOJ! Kanske får med mig lite sällskap hem sen med? Jag hoppas på't.

Det bästa är att jag är ledig måndag och tisdag nästa vecka. NAJS.

Gonatt !

ps. För er som är oroliga. Nej jag ska inte bli kär i nån ny nu. Jag har koll på läget. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar