4 februari 2012

Tummen NER!


Vid 15 skulle jag iväg till Linköping. Bilen startade inte. Ringde Ida och hennes pappa kom och hjälpte mig att starta med startkablar. Körde mot Ikano och bytte två linnen som jag köpt i för små storlekar (jag kan INTE ha S det borde jag ju veta?). Åkte ut till Lambo och hängde med Matilda och Louise. Matilda bjöd på mat. Sweet. Rullade med rääääserbilen mot stan och bio. Hann dock en snabbfika med Olle också som var hemma från Norge en sväng. Najs. Sen bion då. Såg Tinker Tailor Soldier Spy. Har hört massa bra om den. Vet inte varifrån, men hört att den fått massa awards och jag vet att nån rekommenderat den för mig med. VEM???? Vi såg 1,5 timma tror jag. Då hade vi gett den flera chanser att komma igång, att kanske bli bra... Vi började dock tappa fokus och fnittra och prata och insåg att den kommer inte bli bra. Så vi gick. Mitt i filmen. Jag har aldrig gjort det förut på en biograf. SJUKT dålig film. Seg. Svår. Tråkig. Händelselös. Tummen ner som fan! 

Nu sova, i morgon sista fotbollscupen för i åt. Vinna??!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar