13 februari 2012

Saknar min bättre hälft.


Pratade lite med Nina. Hon är den enda som verkligen förstår mig. Har många vänner som lyssnar och försöker förstå, absolut och ett stort stort hjärta till er, men med Nina vet jag att hon KÄNNER likadant som mig inför nästan allting här i livet. Allt jag berättar och förklarar förstår hon och kan känna igen sig i. Själsfränder. Jag trodde inte riktigt på det innan jag träffade henne. Men det tog några veckor i samma hus så var det som att vi känt varandra i flera år. Dock är hon en lite bättre som människa än mig, hon är ta mig fan den varmaste och snällaste och mest levande människa jag känner. Det finns ingen som man kan få så mycket positiv energi av som henne. Vi kompletterar varandra bra med, vissa synsätt eller tankar som jag missar fyller hon i med och tvärtom.Jag vet inte riktigt var jag varit idag om jag inte träffade henne i det där stökiga rummet i Sydafrika för 2 år sedan. Antagligen ännu mera vilsen än jag är idag.

LOVE YOU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar