15 februari 2012

Sushi.

Idag testade jag sushin i Mjölby. Det var fint. Lilla söta gubben från Linköping Wasabi jobbade, han är för go'. Blir fler luncher där i vår/sommar helt klart. Mycket folk var det där med, så det kommer nog bli bra! Najs.

Ikväll ska jag inte göra mycket. Skriva en packlista inför resan, kolla på tv och äta mat. That's it. Ska bli skönt, var länge sedan jag hade en sån kväll faktiskt. Hade tänkt åka och hälsa på Matilda men hittade ingen bil att låna och har varken tid eller lust att ta tåget då hon bara hade tid att ses en liten stund. lat man blivit då. Men å andra sidan orkade jag inte det förut heller och dumt som det är så kostar ju bensin till henne och tillbaka inte mer än att ta tåg+buss.. Bra miljötänk östgötatrafiken...

Lyckades byta mitt jobbpass i morgon från 7.30 -17.30 till 14-22 istället. Sweet, hatar tidiga mornar. Inatt sov jag kanske 3 timmar. Även att jag gick och lade mig 00.30 så kan min hjärna och kropp inte hantera det, jag vaknar säkert en gång i timmen, ligger o vrider mig och bara "väntar" på att klockan ska vara 06.45 så jag måste gå upp. Tur det finns kvällspass till mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar