14 februari 2012

Trött.

För mycket snö för att spela fotboll, så det blev ett rent fyspass på träningen idag. Helvete vad jobbigt.

Först 15 minuter löpning med ca 30 meter maxfart, sen gå 10 meter, jogga ca 100 meter. Runt runt så i 15 minuter.
Sen 15 minuter med 4 sek maxfart, 12 sek vila.
Sista 15 minuterna ca 300 m löpning (80% av maxfart) och gång 50 meter.
Jag gillar verkligen intervaller, SÅ mycket roligare än att bara löpa typ 10 kilometer i samma fart.
Efter det lite Core och armhävingar.
Trött är jag nu men man känner sig duktig efter den där 1,5 timmen!

Försöker följa Shape Up-appen, men det är svårt, jag äter för LITE nästan varje dag. Fattar inte, hur mycket äter människor, jag tycker ändå att jag äter helt normalt. Det är nog de där mellanmålen jag inte äter som gör att det blir lite för lite kalorier.. 1500 kalorier per dag borde inte vara så svårt. I morgon ska jag testa Sushin som öppnat här i Mjölby, ska bli nice!

1 kommentar:

  1. Jag äter med för lite varje dag, trots mellanmål. Men skriver inte in träningen iaf. Då ser det lite bättre ut ;P

    SvaraRadera