26 april 2012

Do I belong here?

Saker verkar lösa sig. Vi har, tack vare min snälla pappa, en bil att åka med till malmö. Dessutom verkar det som att Peter och Jennifer åker med ner också, så bensinpengarna blir inte speciellt mycket heller. Sweet. Annars är det bara bra, mycket planering inför baklucke-loppisen på lördag. Jag har fått SÅ mycket saker av alla. Helt underbart. Det är najs att ha Nina här. Saknat henne så väldigt mycket!

Fina ord av Nina. Hon känner mig, utan och innan, känns det som:

"Tania is such a great person, I admire her and she's an inspiration! She always gives me the energy that I really try to do exactly what I want to do in life. Right now I have to start taking pictures again and practice that. I wanna learn about life, be myself and live the life I want to live! Tania is awesome. 
Its always strange to meet a person in their own country if u met them somewhere else. I love to see where Tania grow up and is living now, but I can feel that she's not that happy as she is when she's in Cape Town or travelling somewhere. Its nothing against her, I'm the same at home. Tania, we don't belong in Europe I think! =)"


Jag behövde höra det där, för att få det bekräftat. Jag vet det ju, men det är alltid bra att få höra det med. Jag ÄR inte samma här som där. Det är vissa små delar av mig som aldrig kommer fram här. Märkligt men väldigt sant. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar