8 april 2012

Livets goda stunder

Har jobbat mina två första pass nu sedan jag kom hem. Kan bara konstatera att jag älskar mitt jobb och kan skratta mig lycklig över det. Men mitt huvud är inte med än. Jag är inte här. Jag är kvar där. Jag vet att det går över, sen, en dag. Fast på nåt vis är det alltid kvar också. Jag ska tillbaka. 2012 handlar om att hitta den rätta vägen tillbaka. jag måste lova mig själv det nu.

I morgon kör jag ett härligt pass 9-22.30. Tisdag städa, tvätta, träna. Resten av veckan jobb. April är slut snart va? Jag vill ha maj och värme nu. Orkar inte med kyla längre, jag är inte gjord för det.

Jag hoppas så mycket att Nina kan komma hit sista veckan i april. Planen är sådan i alla fall. Jag behöver henne här. Väldigt mycket.

Har inget vettigt att skriva, ska försöka sova. Sova bort tid. SOMMAR vill jag ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar