12 maj 2012

Verkligheten

Vaknade helt yr i huvudet, drömde så jävla sjuka drömmar, men ganska tydliga utifrån vad som händer i mitt liv just nu. Försöker vakna till nu och ta mig till stan och försöka lämna tillbaka en tröja utan kvitto..

Matilda var här igår. Maten blev bra, men lite klen, tyckte att jag tog i massa chili och vitlök men men. Gott var det i alla fall och har MASSOR rester så lär väl bli en ganska enformig kost i helgen. Bra dock, min plånbok klarar inte mycket annat.

Skypa med Dina igår nån timma. Saknar henne. Hon är verkligen en frisk fläkt.
Mycket på gång nu med företaget. Dina fick sina visitkort igår, mina kommer nästa vecka nån gång.
Det här kommer bl en fet utmaning för mig, har aldrig gjort något sånt här förut. Jag kommer ha mycket ensvar och måste ha koll på saker och ting och verkligen verkligen inte klanta mig för mycket. Skönt dock att det är i Sydafrika och inte här. Det är ok med nån timmes försening eller till och med dagar. Jag kommer ändå vara bättre än de flesta andra vad gäller sånt, det sitter ju i det svenska blodet haha. PUNKTLIGHET!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar