14 juli 2012

Fast varfor

Skriver pa en dator kopt i frankrike. Vad ar grejen med att ha punkt och siffror sa att man maste halla ner shift? Inte normalt om du fragar mig. Kanske agaren av datorn som gjort nagat? Jag skyller pa honom for inte kan val en macbook vara sa konstig av sig sjalvt?

Undrar ni vad fan jag gor har? Det gor ju jag med egentligen. Jag kommer skriva om det ordentligt nar jag kommer hem. Jag bara kande i magen att jag borde aka hit. Vi far val se vad jag kommer fram till for slutsats.

Nagat jag ar valdigt saker pa ar att det ar helt ratt att flytta till kapstaden hur laskigt det an ma vara. Tanken pa att vara kvar i mjolby, ostergotland, sverige en langre tid och bara fortsatta som det ar nu, den kanslan gor mig helt saker pa att testa nagat nytt. Nagat utmanande, utvecklande. Jag saknar nagat i  mig sjalv har..... Ni hart hort det forr jag vet... Sa om jag overtygat er sa ar det val dags att overtyga mig sjalv med.

I morgon konsert.

Carpe Diem som dom sager....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar