11 juli 2012

No lies!

Haha, kan inte ljuga för Matilda. Funkar inte, så nu vet hon vad jag ska utsätta mig för i helgen. Jag tror ibland att jag har någon slags ADHD då jag inte kan vara still och göra samma sak för länge. Jag blir rastlös. Uttråkad och hatar rutiner och enkelheter. Så nu måste jag ha lite äventyr, lite drama, det måste hända nåt, har varit alldeles för lugnt i flera månader. Det är kanske lite lättare med när jag vet att om två månader drar jag ändå, börjar om, gör något annat, långt ifrån allt sånt där. Jag har liksom avverkat Kroatien nu. Två månader i Mjölby känns inte alls kul. Men har inte råd att åka iväg egentligen så när det här gratiserbjudandet dök upp så... Vill nog mest av allt bara se om jag får nån som helst förklaring, ursäkt eller what so ever. I doubt that though...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar