31 juli 2012

Semester. Igen?

Jobbar 7.30-17.30 idag. Sen har jag ledigt till 8 augusti klockan 07.30. Lyxschema sa jag ju! Drar till Oslo i morgon, lite spontant, som vanligt. Kommer hem på tisdag. Betalar noll kronor igen "Tania, you know, we take care of you, don't worry about money". Det passar min ekonomi. Jag har 1250 kr att leva på denna månad. Kommer det gå? Jag hoppas det...

Mamma...... kan jag äta hos dig idag. igen? :)


Jag hatar den här sommaren för allt regn, har kunnat genomföra 3 av kanske 8 planerade loppisar. Har tusentals saker i förrådet hos mamma. Vill och hoppas kunna stå på i alla fall två loppisar till innan jag drar. PENGAR!!!!!!!

Jag oroar mig sällan för pengar, det löser sig, men ärligt talat känns det lite stressande nu. Ska bli skönt att komma iväg en vecka igen och slippa tänka.

7 veckor kvar..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar