28 augusti 2012

Lite lugn

Har infunnit lite lugn. Känner mig redo för att åka iväg. Antar att det har en del med att hösten kommit på riktigt. Har ingen som helst lust att vara här då. Även om det är lite mysigt att ta på sig lite tjocka tröjor, dricka te och sitta inne och kolla på film. Men inte i längden, inte i månader. Jag vill ha sol, värme, hav! Åh vad jag saknar havet. Jag har bestämt mig för att gå ut A-kassan. Jag tjänar inte på det, inte alls, har jag räknat ut. Hemförsäkring har jag ju genom mamma och kan tekna reseförsäkringen därigenom och något fackförbund behöver jag inte vara med i. Så, de 230 kr/mån känns väldigt onödiga! Bra beslut av mig :)

Veckan som kommer är jävligt mycket.
Onsdag : jobb 9-22.30
Torsdag: tåg till Sthlm runt 14.00, konsert Coldplay kl 19. Köra bil hem på natten igen..
Fredag: jobb 14-22.30
Lördag: Gymma för Sydafrika 10-17.
Söndag: Jobba 10-22.30
Måndag: Jobba med fotografering av skolklasser 06-16
Tisdag : Samma som måndag.
Onsdag: SOVA.

herrejesus vad har jag gett mig in på. haha.

Och ändå känner jag mig lugnare än på länge. Jag är lite konstig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar