28 augusti 2012

Vill ha.

För en vecka sen fick jag hem ett par svarta och ett par grå skor. Som dessa, men andra färger alltså. De skönaste skorna jag haft på länge! 99 kr på HMs barnavdelning. strlk 37. Jag VILL ha den här färgen med, men de finns inte inne just nu. Jag ska ha dom om dom hinner komma innan jag drar. Jag vet, jag borde inte köpa fler skor. MEN jag har slängt bort många par idag som ska till loppisen, så jag har faktiskt inte SÅ många par längre. Ska räkna dom och ta kort på dom, allihopa, innan jag packar resväskorna, så får ni se. Och så kanske jag inser att jag har för många skor med. VILKA ska jag ta med till Sydafrika. Gaaah, I-landsproblem.. Men sjukt snygga skor som dessutom är hur sköna som helst. (vill gärna ha dom vita också, haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar