16 augusti 2012

Men va fan!

Ställde klockan på nio, så jag skulle komma upp, käka frulle, ta mig till badet och simma igen. Igår var det personalmöte, då min telefon är halvtrasig så går den inte att sätta på ljudlös utan man får sänka ljudet i stället, så det gjorde jag. Glömde ställa tillbaka det, så i morse när det skulle ringa i alarmet så gjorde det de, men på lägsta ljudnivån så jag hörde den absolut inte. Vaknade i stället av mig självt, nyss, typ klockan 10.50. Hinner inte till badet och simma och tillbaka, det blir bara stressigt och tråkigt. Så jag skiter i det. Tänkte jobba en timma på nåt annat för mitt fina utseende, nämligen lägga mig i solen en timma, för det är SOL ute för en gångs skull. Sommaren kände för att dyka upp nu tydligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar