16 augusti 2012

Vardagsgrejer

Händer grejer på jobbet. Små saker blir sjukt stora. Kollektivsurar och är allmänt "tonåriga" för tillfället. Det ska bli skönt när skolan drar igång på måndag så ungarna får lite rutiner och sysselsättning igen. De längtar efter skolan och det förstår jag! (motiverade kids...) Men gud så trött jag är på att TJATA om saker! :)

I morgon jobb 7.30-15, sen är det full rulle. SKA simma efter jobbet, 30 min = 1 km. Sen kanske sola lite om det är väder för det :) Eftermiddagen/kvällen ska jag sortera och packa alla loppisgrejer för på lördag åker jag med pappa och Jouline till Norrköping för en stor bakluckeloppis och hoppas på grym försäljning! Mitt mål är minst 1000 kr iaf. Helst 1500.

Tidig morgon i morrn, INTE min grej. Gonatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar