9 augusti 2012

Vardag

Jag har sovit till tolv. Sov sjukt gott. behövligt. Ätit mat. Kollat på lite Mad Men. Snart kommer Jama hit och hänger med mig. Så jäkla tråkigt att vara ensam. Kanske utmanar honom i minigolf, får se. Jag förlorar ändå alltid.

Jag ska jobba hela helgen, tur är väl det, så fattig som jag är. Pengar är verkligen inte min bästa vän just nu. Men om 6 veckor så kommer pengar spela så lite roll. Fick frågan "varför kommer du inte till Oslo och jobbar i stället, och tjänar pengar?" Alltså, mitt liv, det handlar så jävla lite om pengar. Jag kommer tjäna typ ingenting i Sydafrika, men förstår ni hur mycket rikare mitt liv kommer vara? Jag kommer göra roliga saker, kunna äta underbar mat, umgås med fantastiska människor, ha sol och hav varje dag och leva ett liv jag längtat efter. vad spelar pengar för större roll då?

Äh jag har inget att skriva!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar