25 oktober 2012

BÄSTA FÖDELSEDAGEN

Färgade håret. Hade en fantastisk lunch. Åkte till stranden.

På kvällen var vi på Pickwicks där Gee hade karaokekväll. Runt 40 personer (!) kom! Herregud. Jag har mer vänner här än hemma känns det som. Åååh, allt var perfekt. Jag sjöng Jimmy Eat World - Hands Down. Underhållning av hög klass :) Kvällens bästa var när Jake, Wesley och Amira sjöng Jackson 5 - I Want You Back. Ååååh, vilka killar. För MIG. Bara för mig. (egocentriska Tania gillar sånt ni vet) Nej men skämtosido, det var en sjukt bra kväll. I stort sett alla var där som jag önskat och alla var på bästa humör. Det dracks, sjöngs och dansades fram till 02 inatt och jag somnade med ett stort leende på läpparna (och en varm arm runt mig tssssss)


Someone, Me and Peter

SO MUCH LOVE! Jake, Wes, Amira

haha. I've got the moves! 

Sweet 18

Gee <3 td="td">

My Boss Moses... 

Livet är lite FÖR bra nu.

1 kommentar: