4 oktober 2012

Sjukstuga!

Ursäkta detaljerna nu men: Vid 13tiden igår åt jag en färdig hamburgare från PicNPay (typ som Coop). Jag tyckte nog den smakade lite konstigt, men tänkte inte mer på det. På eftermiddagen så åkte jag och Wesley för att köpa de sista tälten inför festivalen. Vid 19tiden var vi på väg hem. Jag kände att jag mådde lite illa och var sjukt trött. När jag kom hem gick jag raka vägen till duschen, duschade varmt länge. Jag kände att magen gjorde ont men kunde inte riktigt kräkas. Tillslut fick jag stoppa fingarna i halsen för att kunna kräkas. Sen var det igång. Typ var tjugonde minut fick jag panikont i magen och fick stoppa fingrarna i halsen. SÅ höll de på fram till 03 ungefär, då började det komma åt andra hållet i stället. Men hellre det, för kräkas kan vara det äckligaste som finns, speciellt efter ett tag när det bara är galla kvar och gör ont! Vid 08 på morgonen vad det värsta över.

Nu är klockan 12 på förmiddagen och jag äter för första gången på ett dygn. Hoppas magen är redo för det. Vi som skulle åka på festival idag! Fan. Massor att göra, känns skitdumt att lämna grabbarna ensamma på det. Men vad ska jag göra. Jag känner mig helt febrig dessutom.

Typiskt!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar