12 november 2012

8 veckor!

Oj. 8 veckor har gått. På söndag två månader. En tredjedel av den planerade tiden. Sjukt.

Men jag tror inte jag kan åka hem redan i mars. Jag känner det i magen och hjärtat. 

Helgen har varit bra. Var på Cape Town World Music Festival. Riktigt grymma spelningar. Mycket Sydafrikanskt/Afrikanskt men också en hel del utanför kontinenten var representerat. Livemusik är alltid nice. Speciellt när det är sommarvärme och öppen himmel!

I lördags åkte jag med de tre tjejerna från Göteborg till Old Bisscuit Mill (underbar matmarknad) för frukost och sedan vidare mot stranden. Peter följde med som sällskap. Perfekt stranddag, varmt men inte kokande, nästan ingen vind alls.

Söndag bestod av säng, pizza och film. Gillar.

Me and Pete. 

Clifton Beach

World Music Festival

Jag Elin och Dani. Bästa trion! 
Nej nu får ni inte veta mer. Jag har lovat mamma ett mail! NU ska jag skriva det. (dåliga dottern, det är jag det)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar