13 november 2012

Tisdag

Igår var det måndag. Måndagar har blivit min officiella vilodag. Jag gick hem från kontoret runt 18, lagade mat, kollade på the Wire och åt nappar och persikor som Jennifer skickat hit genom Emelie. Vid 22.15 kunde jag inte hålla ögonen öppna längre och släkte ner och somnade på 2 sekunder. Det blir lite så när hela veckan är väldigt intensiv, det händer grejer hela tiden. Man slappnar aldrig av helt och när man väl gör det så är man dödstrött.

Ikväll är det fotboll, två timmars 5-a-side inomhusfotboll. Det är den träning jag får, och boxningen en gång i veckan. Vet inte om jag kan fortsätta med boxningen dock, det är ganska dyrt. Inte dyrt med tanke på vad man får för pengarna (75 min personlig tränare på 2 personer) men mycket pengar i längden. Jag ska fundera lite på det, kolla över min ekonomi lite mer noggrant, så får vi se. Behöver röra på mig, man äter onyttigt här och dricker alldeles för mycket vin/öl för att kunna låta bli att träna.
Och alla som känner mig vet ju att springa/jogga/träna själv inte är ett alternativ, det är så SJUKT tråkigt. Livet är för kort för att ha tråkigt.

Det är ett himla kul gäng jag kommit in i, genom Peter. Galna komiker, med galna upptåg och galna personligheter. Sjukt kul. Jag har varit på en massa stand up senaste veckorna och gillar det verkligen. På tv kan jag tycka det är svårt att hänga med när det är på engelska men live är det lättare. KOLLA HÄR så kan ni se Peters Roast Of Sweden :) 

Det är 6 volontärer här nu och i slutet av månaden kommer det 2 till. Full rulle. Men det är kul! Lite press har aldrig skadat. Du läser väl vonolontärbloggen med och hänger med i mer vad jag jobbar med här?

Jag längtar något oerhört tills Dina kommer hit, i januari. Det kommer bli fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar