31 december 2012

Happy New year!

Ska försöka skriva en liten resumé av 2012 senare i veckan.
Just nu försöker jag peppa inför kvällen.
Blir husfest i huset jag bor i. Vi skulle varit hos Peter på hans tak. Sjunde våningen mitt i stan. Hade varit fett vid tolvslaget. Men det blåser halvt storm ute så det sket sig.

Lyssnar på Adam Tensta, hans senaste skiva är grym. har aldrig lyssnat in mig tillräckligt på honom förut. Men senaste veckornas händelser har fått upp ögonen för honom.

Pappa och Åsa kom tillbaka från sin road trip idag och har haft det toppen. Pappa är nu, efter en vecka, brunare än mig. Haha. Såklart.

Utan att lova för mycket så kommer jag nog hem till Sverige i juni och stannar tre månader! Pepp! Sommarjobba, spara pengar och hänga med alla vänner och familj som jag faktiskt saknar väldigt mycket just nu!

Nu ska jag duscha och försöka peppa nyårsfirandet.


Will try to write a resumé of 2012 later this week.
Right now I am trying to get into the mood  for the evening.
Will have a house party in the house I live in. We were supposed to be at Peters place on his roof. Seventh floor in the middle of town. Had been cool at midnight. But it's like half a storm out there so it not an option anymore.

Listening to Adam Tensta, his latest album is great! I've never listened to him too much before. But the events of recent weeks with kwaai made me listen more, and it's really cool! 

Dad and Åsa came back from their road trip today and they've had a great time. Dad is now, after a week, browner than me. Haha. Of course.

Without promising too much, I will probably return to Sweden in June and stay for three months! Pepp! Summer Work, save money and keep up with all the friends and family that I actually do miss a lot right now!

Now I will take a shower and try to feel for New Year celebrations.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar