4 januari 2013

Resumé?

Jag tänkte skriva någon slags resumé av 2012 ju. Men jag gör det kort tror jag.

2012 var året då jag;
hälsade på Nina över Nyår i Schweiz
tog körkort
åkte till Sydafrika för fjärde gången
var i Kroatien med Matilda och familjen
hälsade på Fizzo i Holland och Norge och insåg äntligen att han var NOLL
hade en sommarfling
var bostadslös i 3 månader
flyttade till Sydafrika
träffade någon jävligt bra
fick besök av pappa i Sydafrika
fått nya vänner för livet

2012 var ett väldigt bra år. Antagligen det år i hela mitt liv då jag mått som bäst. Antagligen för att jag följde mina drömmar och slutade må dåligt över saker jag inte kan rå över. Det är märkligt hur jag förvandlats till en så otroligt positiv person, från att ha varit bitter och ledsen för det mesta. Alla mina resor hit till Sydafrika har absolut förändrat mig mest av allt. Perspektiv på saker och ting. Fått vara mig själv. Inte haft kärlek och förhållanden i fokus, utan bara mig själv. Mått bra som singel. DET har jag behövt!

Nu ska jag försöka ignorera min mensvärk och åka och ta en öl med Hanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar