22 december 2012

Vad händer!

Jag hade tänkt skriva ett ordentligt inlägg, med tankar, känslor, funderingar och så vidare. Har allt i huvudet, men när jag började skriva så hittade jag inte orden. Va fan!

Pappa. Kåkstäder. Adam Tensta. Peter. Sol. Hav. Vänner. Tankar. Julafton. Tjock. Trött. Stress. Hemlösa. Fattigdom. Lycka. Saknad. Rädsla. Glädje. Barn. Bada. Skriva. Behöva. Oro. Lugn.

Alla dessa ord beskriver min senaste vecka. Det händer för mycket hela tiden för att jag ska kunna få ner det i ord. Och jag vill inte skriva ett megalångt inlägg utan styckindelningar och tusen känslor i. Ingen orkar läsa och ta in det ändå. Jag vill skriva så att ni FATTAR. Men det går inte. 

CRAP. 



translation is coming up tomorrow. Too tired now. 

1 kommentar:

  1. Jag orkar läsa ett megalångt inlägg utan styckimdelningar med massa känslor i!

    SvaraRadera