27 januari 2007

långtidsfördriv

Tack Malin för den låååååånga listan. Den fördrev nästan en timme på jobbet. =)


9 saker du ser fram emot:
- sommaren
- få bättre lön
- börja plugga
- åka till kroatien igen?
- åka till sthlm och Tesa
- åka till eskilstuna och Malin
- äta mat
- SOVA i morgon bitti

8 saker du har på dig dagligen:
- strumpor
- trosor
- piercingen
- hårspray
- mjuksibyxor
- sporttop/bh
- micke :)
- täcke

7 saker som irriterar dig:
- vädret
- tråkiga människor
- våld
- trångsynthet
- grannarna
- snö
- bortskämda ungar

6 saker du rör varje dag:
- micke
- mig själv
- sängen
- mobilen
- datorn
- kylen

5 saker du säger ofta:
- ok
- ... är det värsta som finns
- orka
- jag älskar dig..
- sluuuuta (haha)

4 (personer) du vill spendera mer tid med:
- rebecca
- jenatte & Camilla (de är 1 person)
- jouline
- wilmer

3 saker du gör varje dag:
- pillar mig i håret
- msn:ar
- kramas

2 artister du vill se live:
- U2
- Coldplay

1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:
- Micke

---

Namn - Tania
Riktiga namn - tania sa ja ju!
Mamma - Evagun
Pappa - Franko
Syskon - 5 st - Malena Peter Jennifer Pierre Nadine
Födelsedag - 24 oktober
Stjärntecken - skorpion
Skola - Veta, Vifolka, Lagam, Kungshöga, Universitetet
Bor - i lght me micke picke pö
Kön - girrrrrl
Ögon - bruna
Hår - svart
Längd - 166
Vikt - 60-62

Har du någonsin..
1. Kysst din kusin: nej
2. Sprungit iväg: ja
3. Tagit kort på dig själv naken: ja
4. Sett dig själv naken: ja
5. Krossat någons hjärta: lite kanske, men var så små så ja vet inte..
6. Varit kär: ja
7. Gråtit då någon dött: ja
8. Velat ha någon du vetat att du aldrig skulle kunna få: ja
9. Brutit ett ben: nej
10. Druckit alkohol: ja
11. Ljugit: ja
12. Gråtit i skolan: ja

Vad är bättre..
13. Coca Cola eller Pepsi: cola
14. Sprite eller 7up: sprite
15. Tjejer eller killar: båda?
16. Blommor eller godis: godis!
17. Rakhyvel eller rakapparat: hyvel
18. Tyst eller högljutt: tyst
19. Blondiner eller brunetter: brunetter
20. Bitchig eller slampig: numer e jag nog mest bitchig
21. Lång eller kort: lång
22. Byxor eller shorts: shorts för då är det sommar!

Blandade frågor..
23. Vad tittar du först av allt på när du träffar en tjej: klädstil?
24. Senaste personen du dansade tryckare med: oj.. hm.. micke? ja vet i fan..
25. Värsta fråga: kommer du hit ofta?
26. Har du duschat: inte idag..
27. Senast du hade sex: idag =) haha fan va äckligt att ja inte duschat
28. Hade en bra dag med det motsatta könet: idag!

Vilken/vad/vilket är..
29. Din lycka till charm: hm.. va fan?
30. Den person du hatar mest: oj. vet inte. men nån socialnationalist kanske?
31. Det bästa som hänt idag: Att jag fick sova när ja kom hem från jobbet
32. Din favoritfärg: svart
33. Film: 10 orsaker att hata dig. (kommer alltid vara favvo)
34. Bok: harry potter
35. Ämne i skolan: idrott och matte (psykologi på gymnasiet)
36. Juice: apelsin
37. Bil: äh..
38. Glass: choklad
39. Helg: sweet
40. Årstid: sommar!
41. Frukost: jobbigt att fixa men gott
42. Ställe att gå med sin älskade: stanna i sängen
43. Får dig att skratta: Rebecca
44. Får dig att le: Micke
45. Får en kul känsla när du pratar med: Henke
46. Har onda tankar om dig: Ja vet i fan
47. Har du onda tankar om någon: japp
48. Kan få dig att må bättre: Rebecca
49. Har killar eller tjejer det lättare: jävla fråga!

Har du någonsin..
50. Suttit vid telefonen en hel natt för att invänta ett telefonsamtal: nej
51. Sparat MSN konversationer: ja
52. Sparat mail: ja
53. Önskat att du var någon annan: ja
54. Önskat att du varit någon av motsatt kön: ja
55. Gråtit för att någon sagt någonting dumt: ja

Bästa..
56. Mat: kebab
57. Parfym: äh? bara de inte luktar blä så.
58. Kyss: micke. trappen på kullagatan
59. Romanstiskt ögonblick: trappen på kullagatan?
60. Den bästa kommentar någon givit dig: Du är smartast av de jag varit tillsammans med, helt klart

Har du..
61. Fallit för din bästa kompis: nej
62. Är det verkligen bara vänner: va?
63. Blivit dumpad: ja
64. Varit kär: ja
65. Varit på bra humör: ja
66. Använt någon: ja
67. Blivit använd: ja
68. Spytt på någon: nej
69. Blivit spydd på: nej
69. Hjälpt någon att spy på någon: hahah varför?
70. Blivit kysst: ja
71. Gjort något du ångrar: o ja

Vem/när var den senaste..
72. Du rörde vid: Sofi
73. Du talade med: camilla
74. Du kramade: micke
75. Du SMSade till: tränaren
76. Du kysste: micke
77. Du hade sex med: micke
78. Du skrek på: micke
79. Du skrattade med: micke
80. Du bröt ditt hjärta: november 2005-januari 2006
81. Som berättade att den älskade dig: micke

Har du..
82. Färgat ditt hår: ja
83. Tatueringar: nope
84. Piercingar: ja
85. Pojkvän/flickvän: JA
86. En webcam: nej
87. Badtofflor: nope
88. Stängt av din dator: ja
89. Talar du tyska: lite
90. Talar du spanska: nej
91. Talar du franska: nej

Har/gör/är du..
92. Stulit någonting: ja
93. Rökt: ja
94. Schizo: lite
95. Tvångsmässig: nej
96. Fängslad: jaa
97. Tvångsmässigt fängslad: nej
98. Panik: ofta
99. Orolig: ganska ofta
100. Deprimerad: ibland
101. Självmordsbenägen: nejdå!
102. Besatt av hatet: nej
103. Drömt om muterade kroppar, blod och död: vet i fan!
104. Drömt om saker som händer: nae
105. Om du kunde vara varsomhelst, vart skulle du vara: varmare ställe
106. Kan du köra något knasigt med din kropp: mina öron har inget brosk så de går att böja hursom

namnförslag mina föräldrar hade på mig: Ingen aning
jag går aldrig förbi: norrköping
mina ögon: är faktiskt bruna, stora och rätt fina
jag är bäst på att laga: köttfärssås
favoritbröd: skogaholmlimpa
mjölk: lätt eller mini
ris, pasta eller potatis: potatis
världens roligaste vits: nja... ingen alls
länder jag har jag varit i: sverige, danmark, norge, finland, kroatien, tyskland, holland, österrike
jag använder balsam: japp
hudkräm: knappt
det dyrbaraste jag äger: hm, min telefon?
sist jag skrattade så mycket att jag krampade på golvet: minns ej
därför grät jag när jag grät sist: för att ja bråkade me micke
vad gör du: nu sitter jag här.
husdjur: nej
vad lever du för: för att jag ha kul
vältränad eller mullig: oj. inte vältränad. tränad?
nästa mål i ditt liv: ha stadig inkomst
vem vet mest om dig: micke
för full eller för nykter: för nykter
vad tynger dig mest just nu: pengar
vad gör dig gladast just nu: jobbet
favoritalkohol: vin
frisyren: kort
vilken låt lyssnade du senast på: oj. hm. nåt me kent fortfarande..
vad tycker du om att äta: chips. =)
vem saknar du: micke!
vad läser du för bok nu: ingen alls faktiskt
vad dricker du för kaffe: oftast inget
hur stort är ditt rum: rum? vet inte.. lägenheten 59 kvm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar