9 februari 2007

AAAAAAAAAAAAAAJ!

Jag stukade foten i onsdags på fotbollsträningen. Men inte så som jag brukar. brukar i vanliga fall stuka foten några gånger om året, men då brukar den svullna upp och göra ont men det går över om jag är still. Nu har jag liksom ont under foten och det värker hela tiden. Ingen svullnad. FAN. Innebandymatch ikväll. Ska tejpa foten och se hur det går. Ska försöka i alla fall.

I morgon ska jag jobba 11-16. sen ska jag fika med Anna. Det var inte igår jag träffade henne. Ska bli himlans trevligt. Kvällen ska, hoppas jag, spenderas med paulina. Henne var inte heller man träffade igår. Jag är stolt över mig själv. Jag har gått från att vara en tråkig, hemmasittande slöfock som försummar mina vänner till att bli en arbetande, social person som försöker hålla kontakten med alla som är värda det. Mycket bra... =) Det säger väl kanske en hel del om hur mycket bättre jag mår nu än då..

Jaha, äta lite, sen åka till matchen. Heja heja IBF Linköping. =)

1 kommentar:

  1. Anonym10:28 em

    Aj aj aj, hoppas d blir bra me foten. D lät ju inge roligt. Vi ses imorn!

    Kramen

    SvaraRadera