8 februari 2007

What to do?

Jag har tvkeat länge på vilken utbildning jag vill gå. Behandlingsassistent - kriminal och ungsdomsvård eller Fritidsledarlinje med sportprofil. Men jag har funderat nu och jag är ganska säker på att det det lutar åt Behandlingsassistent. Det är precis vad jag vill jobba med, det är mycket självstudier och inte långa skoldagar, visserligen pendling till Norrköping, men ändå mer precist det jag vill och framför allt en tredjedel praktik. ja, jag är ganska säker på min sak. Men ska självklart söka båda två för vem vet Tania kan ändra sig. Jag gör ju det rätt så ofta =)


En sak förstår jag inte. Hur kunde det bli en dålig dag idag? Varför börjar jag minnas massa skit? Helt stört. Finns ingen anledning just nu för mig att tvivla. Men ändå gör jag det. Jag har så svårt att minnas tiden innan skiten hände. Var det så dåligt? Eller kan det hända när som helst? Jag önskar jag kunde minnas att det var skit, men det var väl inte så dåligt? Jag minns en massa bra saker och framsteg och så vidare. Hur kunde det då hända?


ÄH. ja måste skärpa mig. finns inget att vara rädd för längre.



.............

Turabdin FC är det roligaste laget jag spelat i. Alla är totalt skruvade och störda. I Like.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar