1 augusti 2007

uppdatering av natten

jaha nu är klockan 00:52. 6 timmar och 8 min kvar på arbetspasset. Än är jag inte specielllt trött. Men det lär ju komma. Dock har jag sådan tur att Josse jobbar natt hon med och finns tillgänglig på msn hela natten. En bra räddning!

Det är bara 4 veckor kvar tills jag börjar plugga förresten. Det är ju snart som bara den. Det ska bli kul. Framförallt skönt att slippa jobba 13-21 på telejobbet. De tiderna sög. Ska bli kul med praktik sen även om det känns sjukt pirrigt. Men jag vet ju att jag vill, då gäller det att lära sig med!

Nehe nu ska jag se några avsitt av säsong 4 av L Word. Suger att det inte blir nån säsong 5 innan januari 2008. Men men. säsong 4 verkar grymt bra så nu ska jag se den. Det har pratats väldigt lite om serier på senaste tiden. DET kan jag babbla om senare! =)

På återseende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar