16 oktober 2009

inte som jag tänkt

Skulle ju gå och träna idag, eller i alla fall ta en promenad. Dock spöregnar det ute och är kallt. Jag har dessutom lite ont i ryggen fortfarande. Tappade all lust pga regnet och sitter nu och häckar framför datorn i stället. Orkar verkligen inte. Ska till Mjölby sen och fira syrran som fyller 32. Tänk, om 8 dagar fyller jag TJUGOFEM. Känns inte gammalt, känns lagom. Men känns ändå lite speciellt. Som att man får förväntningar på sig vad man gjort/gör med sitt liv. Men jag vägrar bry mig. Jag gör exakt vad jag vill, oavsett ålder. Det jag känner för precis nu. Det ordnar sig tillslut ändå, det vet jag.

Äsch, jag har verkligen inget viktigt att skriva om så varför skriva? För att fördriva tiden? Nåt sånt ja..

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar