4 januari 2010

money money money

jag gillar inte att fraga efter pengar. men nastan alla donationspengar ar slut nu efter flera julfester, strandbesok och lite andra smasaker som jag lagt ut for. sa om det ar nagan av er lasare som vill/kan bidra med mer pengar sa ar det mer an valkommet. det jag vill gora ar:

*aka till stranden nagan mer gang med nagra av gatubarnen

*kopa skoluniform till tva barn som inte kan ga till skolan om de inte har sina skolklader

*framkalla en massa kort att ge som hejdapresent till i stort sett alla, innan jag aker hem (med personliga brev i)

*ha en hejdafest i soppkoket med DJ och god mat

Nagan som kanner att de har en slant over???

Det skulle gora mig, och framforallt alla manniskor har, valdigt glada..

5 kommentarer:

  1. Anonym1:39 em

    hur mycket kostar skoluniformerna? jag kan nog föra över lite när jag får csn, det är förvisso precis innan du åker, men det kanske funkar ändå? Puss på dej vännen! <3

    SvaraRadera
  2. Jag skulle kunna ge en slant. Vart ska man sätta in pengarna?

    Mvh Alexandra Morales

    SvaraRadera
  3. jag skickar mail på facebook alexandra!

    Erika, jag tror att de kostar ca 200 tillsammans, men vad du än vill ge så hjälper det mig och ja du kan sätta in pengarna senare, jag kan ta av mina pengar så länge, som jag ska ha när jag komer hem.

    TACK MASSA!

    SvaraRadera
  4. same here, skicka ditt kontonr

    ciao

    SvaraRadera
  5. Anonym5:02 em

    Jag önskar av hela mitt hjärta att jag var där med dig!!! /dina

    SvaraRadera